Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~fryzia | użytkownik

imię i nazwiskoMatko boska. adres zarejestrowany29.05.2006 @18:03:42 ostatnio na stronie24.11.2017 @13:54:23

Młodzi ludzie nie wiedzą, czego chcą, ale są absolutnie przekonani toosiągnąć








http://cwiczeniazpatrzenia.blox.pl/html

moją niewątpliwą zaletą jest higiena, bo zawsze pachnę dobrze, a nigdy nie jedzie ode mnie potem aniprzedtem
Nie stwierdzono u mnie żadnych wypaczeń seksulanych, nie mam
skłonności do pedofili, zoofili ani kaprofili.
Nie mam też skłonności
homoseksualnych.
chyba,ze masz fajne cycki.














Znany fotograf poszedł kiedyś do restauracji. Rozpoznał go tam kucharz i powiedział: "Pana fotografie bardzo mi sie podobają, ma pan na pewno bardzo dobry aparat". Fotograf zjadł kolację i po niej rzekł do kucharza: "Jedzenie bylo przepyszne, ma pan z pewnoscią bardzo dobre garnki"

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu2431841
digarty97 komentarze589 posty na forum0

komputer / sprzęt
komputerowy sprzęt.osprzęt.

komentarze
~footprints    17.11.2007 @19:19:07
Dziękuje
_______
Zostawiam ślady na: http://footprints.ownlog.com
~EveMeryczna    03.10.2007 @22:44:46
no i własnie o to chodzi o.O
a mnie się czepiali ; D
~cheerry    27.09.2007 @17:32:24
obserwuje
_______


~penciler    26.09.2007 @00:32:13
aaa.. mam slabosc do Ciebie z podkresleniem Ciebie
~ctrl84    22.09.2007 @10:37:12
hmmm, moja kolezanka robi podobnym stylem, przynajmniej tak mi sie zdaje, aczkolwiek jest widoczna roznica. Jest jednak jakis pierwiastek wspolny http://swentynaadela.digart.pl/
~Zekocoster    21.09.2007 @23:07:18
wolę zielony dym od CO
~Kladzia    21.09.2007 @20:20:10
heh. nie tylko ty:P
~satta    06.09.2007 @17:00:56
wogole gdzie ty sie ubierasz?idz zmien projektanta bo tej jest chujowy ;F
_______
.ekhm
~satta    05.09.2007 @17:58:38
aj te namioty ;>
_______
.ekhm
~fryzia    05.09.2007 @17:27:23
mam przesyt pracą i zjadłam piczone banany. smakowe
_______
this kolor pantalon!
~satta    05.09.2007 @17:25:18
nie jadlam ale za to ryz jadlam
a ty dalej masz niedosyt? ;>
_______
.ekhm
~satta    05.09.2007 @17:22:43
nie kto inny tylko ty
_______
.ekhm
~pieca    04.09.2007 @10:05:32
_______
PiecA
~guerilla    18.07.2007 @02:57:24
wiem.że piękne.
~zmn    10.07.2007 @18:22:12
a wiec zapytam jeszcze raz... ile masz lat dziecko?:>
_______
http://www.jacekzeman.com. jacekzeman .com
~kurdt    24.06.2007 @20:47:15
uu dziekujejszym - uuu no
_______
ehe.
~drm    30.05.2007 @19:54:36
Bardzo urzekła mnie Twa galeria :D
_______
me? naah...
~AdamFirst    30.05.2007 @01:12:42
o patrz.
_______
a ide w cholere.
^sqall    25.04.2007 @09:14:44
wszyskiego najlepszego :>
~an84pl    21.04.2007 @20:53:54
pani fotografie i niefotografie bardzo mi sie podobaja
~Niemamnogi    01.03.2007 @16:35:03
dzięki
^PannaDekadencja    18.01.2007 @18:37:29
)))
^PannaDekadencja    18.01.2007 @18:33:24
te akurat sa juz sprzedane ale inne... tutaj---> http://www.nuda.veritas.prv.pl
~lilitum    29.12.2006 @02:26:14
uuuu, to i tak dużo dałaś radę normalny człowiek wysiada po dwóch Danke
_______
porca miseria veramente!
~lilitum    29.12.2006 @01:01:14
noł, onli wyklejanki :D
_______
porca miseria veramente!
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt